Framme!

Ojojoj vad mkt kommentarer!!
Tusen tack och fortsätt så!!... 

Afrika, Kenya, är wow! Finns inget annat ord just nu. 
Så mycket intryck och saker som händer på så kort tid att jag knappt hinner med. 
 
Resan gick helt kanon och jag måste ju passa på att tacka för den fina avvinkningskommitén inklusive alla sms, , mail, inlägg och telefonsamtal ni har peppat med. Tack, tack och återigen TACK!!

Skolan börjar först på torsdag då det nu är introduktion första dagarna. Idag var vi på upptäcktsfärd inne Nairobi 
med internatföreståndarna. Vilken stad!!! "Kaos" skulle den kunna heta istället för Nairobi.  
 
Nej, mycket å göra! 
Poolen väntar...

Kommentarer
Postat av: johanna

ooh my god!! tänk att du är framme nu.. lite läskigt känns det och lite orolig är jag men jag är övertygad om att det här året kommer att bli det bästa eller iallafall mest händelserika året i ditt liv, även fast inte jag är där ;) men vi saknar dig ska du veta!

2007-08-27 @ 15:52:40
Postat av: Mårten

yeah! fyfan vad nice! :D
bli inte mördad nu bara.. ;)
<3

2007-08-27 @ 17:31:51
Postat av: jenny

gabriel! mera! vill veta allt om alla och allt, ju(: men jag peppar dig sjukt mycket till att skrivaskrivaskriva: lovar att följa din blogg o kommentera då, det är a bit of a snilleblixt av dig att kommunicera via detta istället för flera mail, som antagligen skulle begäras annars? skype är ju också en fin sak tycker jag.. såg precis ditt rum(; nä-gå o bada åt oss, alla saknar er!

2007-08-27 @ 18:13:39
Postat av: mika

hejhej! hoppas flygresan gick bra, längtar efter att få se en massa bilder!det var någon som hade fått se ditt rum...det vill jag också göra men vet inte var jag kan göra det, kram lillasyster mika.

2007-08-28 @ 14:55:35
Postat av: Tessie

åååh gabriel, gabriel! skönt att höra att du har kommit fram ordentligt iaf! saknar dig ska du veta! men snälla berätta mer, jag vill höra allt! <3<3

2007-08-28 @ 19:34:58
Postat av: Tessie

åååh gabriel, gabriel! skönt att höra att du har kommit fram ordentligt iaf! saknar dig ska du veta! men snälla berätta mer, jag vill höra allt! <3<3

2007-08-28 @ 19:35:11
Postat av: Jakob

Hej gabriel...
Hoppas att du har det bra där i varma och sköna Africa här hemma har vi ett iskallt höstväder..
många kramar din bror Jakob

2007-08-28 @ 21:38:25
Postat av: Anna M

hej du ! jätte lessen att jag missade avsked festen, har varit i frankrike då :-P
lucky till med dit nya liv och fortsätt att skriva till oss i sverige.
stora kramar ! / anna

2007-08-31 @ 15:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0