Sight-seeing i Nairobi

Sight-seeing i Nairobi

Kommentarer
Postat av: tessie

meeeeer bilder! jag är så nyfiken!! <3

2007-08-28 @ 19:35:53
Postat av: johanna

hej smurfie!

2007-08-28 @ 21:44:15
Postat av: Roxana

HEJ GABRIEL!!!!
Kul att se Dig saa snart igen via saa maanga bilder. Allt aer bra haer i London. Alex & jag koerde hit i stora bilen igenom Sverige, Danmark, Tyskland, Holland Belgien och slutligen tunneln fraan Frankrike, paa 2 dagar. Sa till Alex att inte koera saa fort paa Tyska Autobahn foer daer finns det inga hastighetsgraensar eller kontroller. Han tyckte det var kul att koera saa snabbt bara naer jag sov. Sedan vaknade jag och sa att han inte skulle koera oever 120 km. Ska vi skriva till dig haer eller paa din email? Kul att Goeran har skrivit paa DATORN! Only for you gabriel. :)
Skriv snart igen saa kan vi se hur du har det. Saknar Dig och aer glad foer Dig.
You can always count on good old me om Du behoever naagot. Bara ring eller skriv. Men jag ser att Du har redan maanga vaenner plus din familj, och alla bryr sig om Dig. Bara ville saega att jag goer det ocksaa.
Kram, Roxana

2007-08-29 @ 14:31:28
Postat av: Katarina

Sisat dagen på sommarlovet i dag! För dig alltså, härligt att ni fick tre dagar till.
Ja vi vill gärna se bilder på ditt rum, din matsal och poolen!!
Här soligt frisk luft ca 15 grader. Höststarten känns mer som nystart än nyåret. I dag artikel om varför Kenyanska löpare är så snabba, kika gärna i webben SvD. Kram Katarina (mamman)

2007-08-29 @ 14:43:06
Postat av: Anonym

hej,Gabriel! Hittills har jag inte lyckats att få Din blogg. Är hos mamma nu och väntar på Dina syskon. Hösten har kommit. Igår var det storm och svinkallt (7 gr. i natt). Nu skiner solen och det känns bättre. Kul att se er på kort. Flyger till Petersburg på fredag och hör av mig sedan. Då har det nog kommit mera nyhetger från Dig.
Kram. Hälsa Oscar
Kira

2007-08-29 @ 15:02:38
Postat av: erik

Tjena Gabriel!
Flyresan gick bra läste jag, så det är ju alltid en bra start, du börjar alltså i skolan idag, så ha de bra där. Tror faktiskt att det är ngn från vår skola som också är där,
ha de bra o använd solkräm

2007-08-29 @ 16:56:43
Postat av: erik

tjena igen ,
har du koordinaterna på skolan, så jag kan kolla var den ligger på google earth?

2007-08-29 @ 18:10:52
Postat av: Gabriel

Kul att höra hur det är där hemma med er! Allt bra här också kan jag lova!
Jo Erik, det är en tjej här från Dagy. Frida heter hon. Jag använder sololja så att huden kokar istället. Mycket skönare!!
:D
Roxana, du/ni får jättegärna skriva på bloggen istället för att maila. Det spar mig tid, fast om det är något mer personligt ska du självklart maila.
Ska försöka lägga in lite fler bilder.
hej så länge!

2007-08-29 @ 21:59:51
Postat av: Gabriel

Ok Erik, här kommer kordinaterna till Google Earth:
lat=-1.29962110473, lon=36.7696093167
kan ju vara bra att veta hur det ser ut om du har vägarna förbi!

2007-09-02 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0