Det börjar närma sig

Imorgon är det exakt en månad kvar tills jag och Oscar tar flyget från arlanda. EN MÅNAD!!! Kan ni fatta, inte jag iallafall. Återkommer mer exakt om tiden för er som vill vinka av...
 
Min packlista så här långt: 

adrenalinspruta
sjävförsvarssprej
skyddshandskar
4 kg oxfilé (gillar lejonen bättre än människor) 

Någon som har nått tips på om det är något mer jag borde, eller måste, packa ned i resväskan ? 

Igår var jag och tog första sprutan. Det kändes att det nu är på riktigt, bokstavligen. 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du glömmer väl inte en anteckningsbok (liten).
Det kanske är svårt att fånga nuet då du står öga mot öga med ett lejon och du har datorn som skymmer utsikten.En liten anteckningsbok kan ju vara behändig att notera nuet med där ute på savannen, eller kanske att lämna som alternativ föda till ett hungrigt kattdjur...

2007-08-06 @ 20:59:07
Postat av: mika

jag hoppas att du kommer ha jättekul i afrika, men Linda från afrikahuset säger att du inte får gå själv på gatorna för då kan hemska saker hända...
var snäll och lyd hennes råd.
från lillasyster

2007-08-07 @ 13:08:39
Postat av: jakob

jag hoppas att du får en spännande resa som du kommer att minnas för livet i Kenya, och jag längtar redan tills jag och pappa kommer och hällsar på dig.Glöm inte att ta med Africa cd-n som du fick av mig och Mika.

2007-08-10 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0