HÖSTLOV!

Nu är det bara en timme kvar tills vi tar skolbussen till Nairobi station för att åka det legendariska tåget ner till kusten och Mombasa (se karta)!!! Vi stannar där till torsdag och jag hoppas på att se mycket sköldpaddor och valhaj under mina dyk jag ska göra varje dag. Ska försöka fota lite så att ni kan få se... 
 
På torsdag tar alla utom Oscar och jag tåget hem igen. Vi tar istället flyget till norra Kenya för att besöka hans kusin igen. 

Nej, nu måste jag packa klart. 

HÖÖÖSTLOV   Yeaaaaa!
puss o kram på er!   

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅH vad skönt, du skulle bara veta hur avundsjuk jag är på dig just nu! idag haglade det här och det är jättejätte kallt... deppigt men sant! ta hand om dig och hör gärna av dig

2007-10-12 @ 19:10:58
Postat av: Anna M

hej gabriel, det låter fantastisk där nere. jag önskar det var jag som var i arfrica ! ! !
tack för filmerna det är jätte roligt att se på dom. keep in touch

puss !

2007-10-14 @ 15:40:01
Postat av: Mårten

jag tycker inte om dig. du får göra så jävla mkt coola grejer! svin..
nu börjar slasket komma i sverige, och du får det väl bara varmare och varmare din jävel ;D
dö inte! :D

2007-10-14 @ 18:25:08
Postat av: Jakob

Hörde att ni var i Mombasa i veckan hoppas de var kul här hemma är allt som vanligt

från din bror Jakob

2007-10-16 @ 08:20:34
Postat av: Jess

Du är utmanad! Läs mer i min blogg...

2007-10-21 @ 20:41:23
URL: http://metrobloggen.se/jessjess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0