Giraffer

Giraffer

Kommentarer
Postat av: pipppiii

HEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ

2007-09-04 @ 22:35:00
Postat av: Katarina

Härligt med dessa ståtliga halsar. Vi förflyttade oss till Kenya i kväll med filmen "the constant gardener" bra tips att att se för alla kompisar i Sverige som vill få lite mer känsla för hur livet i Nairobi, och Kenya kan te sig. Den är spännande också! Och du har nog med den till Africa tror jag Gabriel/Kram mamma och jakob

2007-09-04 @ 22:37:28
Postat av: Lois

Jag sa ju att jag skulle vara veteran i din blogg och hitills har det väl gått sådär med det! Men bättring är på väg :D
Vad härligt du verkar ha det! Jag har alltid velat se giraffer!
stor kram

2007-09-05 @ 19:09:59
Postat av: Sebastian

Den mittersta giraffen är igenkänd från både Masai Mara och Sydafrika. Pappa är helt säker på att det är samma giraff han fotade och jag är nästan 100
Ha det bra!

2007-09-06 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0