Tekniskt fel

Hej på er alla, 

Ni har säkert börjat undra varför blogginläggen miskat så plötsligt. Det är nått j-vla strul med tekniken. Inläggen och bilderna jag försöker publicera, publiceras först långt senare, eller så publiceras de inte alls. Även kommentarerna ni skriver syns inte på bloggen (men jag kan läsa dem, så fortsätt kommentera!).  
Men men, det är inte så mycket jag kan göra, bara att vänta tills det löser sig. Har dock pågått hela månaden. 

Annars är allt bra här, lite mycket plugg nu bara. 
Ska bli spännande om detta inlägg kommer synas... 
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sakanr dig gabriel, hoppas du har det toppen :)
Puss

2007-09-27 @ 21:36:16
Postat av: Tobias

blogg är verkligen cp ibland

2007-09-28 @ 23:11:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: jenny

hej gabriel! hoppas allt e bra.. kul med din blogg när den funkar iaf. jag fick lite bilder som du tagit av oscar. fan vad bra du är! jag dör, vissa av dina bilder är verkligen vackra ! fota mera! kramar!

2007-09-29 @ 00:10:41
Postat av: pappa och syskon

hej gabriel!jakob kom nyss hem från sitt kollo,elfsborg förlorade med 2-0 mot örebro:(
vinter kylan kommer allt närmare(hahaha)man kan redan börja beställa julbord och köpa ljusstakar...
mika har en julklapp till dig som pappa och jakob ska ta med när de kommer till afrika.

vi saknar dig,men alla dina upplevelser som du beskriver så fint gör att du känns närmare...
kram från oss alla

2007-10-21 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0