Diplomat i FN för en vecka

Jag är hemma från Etiopien och vill bara meddela att jag lever. Grymt häftigt stad Addis är! På många sätt skiljer sig Addis rejält från Nairobi, vilket var kul att uppleva nu när jag bott här i snart 6 månader. Igår inleddes Model UN ? FN rollspelet som jag tidigare berättat om. Måste säga att jag känner mig väldigt viktig och vuxen när jag klampar runt i det tredje största FN-kontoret i världen. Med formell diplomatklädsel och delegater från hela Afrika så blir känslan verkligen äkta. Idag vågade jag säga mina första ord i den gigantiska konferenssalen. Ska se om jag antar min egen utmaning att gå upp i talarstolen imorgon. 

 

Nepp, nu ska jag förbereda mitt tal?

 

Morrs morrs på er fellow delegates


Kommentarer
Postat av: johanna

åh skönt att höra att du lever love! vi måste verkligen prata på skype snart, det va för länge sen nu! ta hand om dig

2008-02-19 @ 21:46:22
Postat av: Gabriel

Nästa gång tessie är hemma hos dig så ringer ni mig bums!!

2008-02-20 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0