Personalen och jag på min praktikplats

Personalen och jag på min praktikplats

I lördags var jag på min praktik i slummen - barnhemmet där jag volontärarbetar. Det var riktigt jobbigt att gå upp halv åtta, bara några timmar efter att ha varit ute i Nairobis galna nattliv. Men jag tog mig dit och det var det värt. I sex timmar, mellan nio och tre var jag där och han med mer än vad jag nånsin skulle kunna skriva här. Bra är att jag nu är INTE BEHÖVER åka dit mer, mina 20 praktiktimmar är redan avklarade, men förmodligen blir det minst några fler besök trots allt. De skulle verkligen bli besvikna om jag inte kom.

 

 

Kära vapendragare ? idag är det exakt en månad tills jag tar planet hem till Sverige!


Kommentarer
Postat av: erik

tjena gabriel!

nu var det länge sen jag kollade in här, glömmer alltdi bort. men nu så.

Allt verkar ju rulla på som vanligt, och om jag förstått det rätt kommer du hem innan sommarn? Eller var var det, typ 13-14e juni?

Såg att du kollade på fotboll på Valborg, det var ju ganska otippat, även om jag kommer ihåg Ham - Elfsborg matcherna.

Coolt med gorillorna, och bra att du inte blev en tarzan o fångad, hen kom åt din jacka iaf =)

det var det, har inte så mkt mer o säga.

Ha de bra i Kenya du!

2008-05-15 @ 16:52:58
Postat av: Gabriel

Ska bli kul att träffa dig snart erik... (och ni andra också såklart)

2008-05-15 @ 18:40:58
Postat av: johanna

waaaah 1 månad, nedräkningen kan börja!

2008-05-15 @ 23:03:45
Postat av: Katarina

Roligt att se dig på bild med folk från barnhemmet!
Blir nyfiken att höra mer om den upplevelsen!

2008-05-28 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0